Thursday, September 17, 2009

kisah sedih bulan ini: Gadis si Mata JUling


kisah sedih bulan ini bermula setelah seorang gadis ayu dan memiliki mata juling yg cantik dan tinggal di pergunungan cabang mendengar sebuah lagu dari corong radio..

gadis ayu itu bernama Munirah Sulaiman. Muni tinggal bersama 2 orang kakaknya.. pada suatu pagi, muni telah mendengar sebuah lagu dari J.Kamisah yg bertajuk "julingan manja".. beliau sungguh hiba mendengar lagu tersebut
dan memaki penulis lirik lagu tersebut.. " #*%* mak punya penulis lirik.. xder benda len ke nk tulis.. dasar Binatang.."
pada suatu hari, beliau telah ke cafe internet untuk mencari lirik lagu tersebut.. tujuan beliau adalah untuk menyaman penulis lirik. beliau pun telah mencetak lirik tersebut...

hasil cetakan:




J. Kamisah

Jelingan Manja

Pertemuan kita bermula
Di temasya riang gembira
Dia menjelinglah manja
Membuat hati ku tergoda

Sungguh tidak aku rasakan
Jelingan membawa mesra
Aku tak dapat melupakan
Oleh paras yang rupawan

( korus 1 )
Duhai kanda ku
Bila kan bertemu
Hati ku merindu
Oleh jelingan mu

( korus 2 )
Kini ku gembira
Sejak bertemu kanda
Jelingan mesra
Bawa ke alam cinta

( ulang korus 1 & 2 )

beliau sungguh terkejut dan hampir mendapat barah payudara.. rupa-rupanya tajuk lagu itu adalah " jelingan Manja" tiba-tiba lagu tersebut berkumandang di corong radio... beliau terus menyanyikan lagu itu... dan membuat nada dering telifonnya..

Pengajaran: jgn memekakkan telinga anda dan jgn membabi buta tuduh orang... dasar binatang.

.selamat hari raya.

Friday, March 20, 2009

KISAH SERAM MINGGU INI: gadis gemok pemakan organ

kisah seram minggu ini mengisahkan.....

seorang gadis gemok yang selalu dihina rerakan jahat....

beliau amat tertekan lalu melakukan pekara yang tidak patut dicontohi...


untuk penonton semua...

jikalau anda menghidapi sakit jantung, mati pucuk, selulit dan pelbagai lagi penyakit...

anda tidak digalakkan untuk menonton filem seram ini..


saksikan filem dibawah ini dan berikan komen anda...

jikalau filem ini mendapat sambutan.. maka ia akan dijadikan DVD...


saksikan....

video

Monday, February 23, 2009

One night only (18sx)

video
eeeee... cerita lucah ke ni?
movie ni hasil seharian dok mengadap komputer..
rasa mcm amik diploma perfileman plak...
citer kat atas tu video klip lagu jennifer hudson..
lagu dia sedih bebeno....
tapi telah diolah dalam versi GAY...
hahaha....
untuk maklumat penonton...
ni adelah kisah beno...
enjoy le video ni..
dgn lirik dia skali...
one night only-jennifer hudson
You want all my love and my devotion
You want my loving soul right on the line
I have no doubt that I could love you forever
The only trouble is, you really don't have the time
You've got one night only, one night only
That's all you have to spare
One night only, let's not pretend to care
One night only, one night only
Come on big baby come on
One night only, we only have 'til dawn
In the morning this feeling will be gone
It has no chance going on
Something so right has got no chance to live
So let's forget about chances, this one night I will give

Wednesday, February 11, 2009

Ema sokong industri hiburan di malaysia

kisah benar minggu ini...
pada suatu malam yang dingin... tiga orang anak muda bersiar-siar di sekitar ibukota.. setelah bergembira, mereka pergi ke KLCC..
Ema( bkn nama sebenar) amat kepenatan pada malam itu.. sementara, dua lagi rakannya berjalan dengan penuh tatasusila..
mata Ema mengerling sana-sini..
dengan harapan akan bertemu artis-artis di malaysia..

ketika Ema sedang leka memandang dan mencari artis-artis, tiba-tiba salah seorang rakannya yg bernama Mawk (bkn nama sebenar) memandang kelibat manusia yg amat beliau kenali melalui majalah URTV bulan Mei yg dibeli oleh Ema..

Ema terkedu.. dia amat terkejut sehingga tidak mampu membuat ape2..

dia memberitahu niat sucinya kepada rakan-rakan....


rakannya kemudian memberitahu artis malaysia tersebut tentang niat Ema..


artis tersebut dengan senyuman yang kepenatan kerana membeli belah barangan pengambaran, akur dengan permintaan peminatnya..


Ema begitu gembira sekali...


kenangan malam itu tidak akan Ema lupakan... sehingga setiap malam beliau akan menceritakan pengalaman bertemu artis malaysia yg amat beliau minati..


malam itu adalah malam yang paling bahagia untuk Ema...


Ema akan terus menyokong artis-artis malaysia.. filem cuci , sifu dan tonga, sembilu adalah filem kegemarannya....

dan apabila ada masa lapang, beliau akan melayari youtube dan akan mencari lagu-lagu kegemarannya...

rakan-rakannya menasihatkan supaya beliau terus menyokong industri hiburan tempatan..

kitorang sayang kamu Ema.... we love you

Wednesday, January 28, 2009

macam HANJENG...


KAK LABUN: napenye kamu pridah oi?


PRIDAH: idok le ader paper?


KAK LABUN:abeh tu akok tgok tajuk kamu ni semacam jer... ader paper ke...riso akok dibuatnye...


PRIDAH: idok le ader pape.. sajer je pridoh buat... nak tgu mase melantok jap... Akok idok pegi melantok ke?


KAK LABUN:maleh le akok..


PRIDAH: nape? diet ke? x payoh le nak berdiet akok oi... akok tu bukan le cantik mane pon...


KAK LABUN:amboi...amboi...amboi.. molot kamu ni cam binatang jer....


PRIDAH: bior le binatang dari manusia perangai binatang...


KAK LABUN: ye ar Pridah oi.. insap rasenye akok...


PRIDAH: jom le kite solat berjemaah akak oi...


KAK LABUN: akok period le...


PRIDAH: akok usoh nak labun yer... umo akok tu udoh 80 taun... dah monopos doh...


KAK LABUN: hehehe....( ko tu macam le alim, rambut rona roni)


PRIDAH: ok le tu Akok oi , Pridah nak g melacur jap...


KAK LABUN: nak ikot... akok dah lame tak cik cur...


PRIDAH: moh...kang lewat plak...


( perbualan ini dirakam semasa penulis terserempak bersama dua orang pelacur yang sedang menunggu bas di kota raya)

Tuesday, January 20, 2009

KELETIHAN MATA-MATA


Adoh... adoh....adoh.....
letihnye mata-mata wangku....
kalo seminggu mau ketumbuhan mata aku...
ngadap komputer je seharian...
blog... myspace.... friendster... tagged...
semua dah ziarah... ape lagi ni...
tak tau le mata aku mampu mengharungi onak dan duri ni....
jangan jadi buta udah ar... tak pon aku jadi juling...

Sunday, January 18, 2009

tangisan Nik Marhalah Bin Nik Embon bute dan rakan hidung kecil



pada suatu masa dahulu... terdapat seorang gadis ayu yang bernama Nik Marhalah. beliau telah tertipu dek ejensi periklanan yang menawarkan beliau belajar di satu sekolah yang tidak diketahui hujung pangkalnya.. beliau cuba belajar sedaya upaya... akan tewtapi kebodohannya begitu kuat dan hampir terbuang kerana kenakalannya... walau bagaimanapon beliau berjaya menamatkan pembelajaran.. walaupun ilmu yang diperolehi idok banyak mana... akan tetapi beliau telah mendapat ramai kawan yang baik... beliau amat menyayangi rakannya... tibalah saat yang paling mendebarkan.. terasa bagai air ketuban mahu pecah...

beliau menunggu pangilan tentang praktikum dengan sabar...


isnin... sabar..

selasa.. sabar...

rabu... sabar....

khamis... sabo..

jumaat... sabo je la...

sabtu... xleh sabo ni....

ahad.... melampo ni...

kesaboran dah terbalas.... dapat gak tempat..."nak call rakanku yg berhidung kecillah..."

Marhalah: heloo! kak idong... kite dapat kat " tandas awam la"

kak idong: ye ke? bestnye.. boleh le aku jumpe bopren aku...

Marhalah: esok kite sukat jalan ye....

begitulah kebahagiaan yang dikecapi beliau... sementara itu kak idong berfantasi seks tentang boprennye yang dekat dgnya..


suatu petang yang menakutkan... tiba-tiba Marhalah didatangi pangilan misteri... ape? nik hampir meniggal.... Marhalah telah ditukarkan sebagai penghibur di romoh hantu yang berada di kelompo.. musnah harapan Marhalah dan kak idong....


tibe di kolompo... dengan beg yang sebesar gajah... beliau mengharungi podurayo.. dengan kepanasan...


sampailah ke perusahaan romoh hantu "ah tek" beliau sungguh kesunyian... kebosanan.... ketakutan.... beliau amat rindukan kenangan bersama rakan-rakan jahat....


kak idong tak tahu lagi kehidupannya bagaimana.. apakah sekarang beliau berjaya, gembira, kesedihan ataupun beliau telah menjadi pelacur.... kak idong hilang begitu saja... hari rabu... beliau akan mengharungi onak(bukan onani tau) dan duri...

sementara Marhalah akan menetap di romoh hantu yg menakutkan....

" Marhalah bosan mak... Mar nak balik.... nasib baik ada Rosmah merican... rambutnya sentiasa meingatkanku kenangan lalu..."

Marhalah akan bersabo sehingga hilang sabo.....